سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل پالایش نیابد، تا آن گاه که دانش درست شود [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 11:55 صبح

محمد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط بدنی‌اش پس از عمل جراحی که انجام داده، گفت:‌ خدا را شکر شرایطم خوب است و جای هیچ نگرانی نیست. بدون مشکل راه می‌روم و باید طبق نظر پزشک چند روز دیگر نرم‌دوی را آغاز کنم و آرام وزنه بزنم. باید به پزشک معالجم مراجعه کنم تا طبق نظر او کار کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پزشک معالجم گفت که عمل خوبی انجام داده و شرایطم بهتر از قبل خواهد شد. طبق نظر پزشک معالجم کارهای روزمره‌ام را انجام می‌دهم و منتظر هستم تا با تصمیم او آرام ارام ورزش کردن را شروع کنم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا با مسئولان باشگاهش مذاکراتی داشته یا خیر، افزود: هنوز از سوی باشگاه با من تماسی برای مذاکره گرفته نشده اما یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم که روزهای خوبی را شاهد باشیم.

نیمار: از حضور در بارسلونا خوشحالم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ